»Živimo v najveličastnejšem obdobju, kar jih je svet kdaj videl. […] Kar je obstajalo pred letom 1914, pripada nekemu drugemu svetu – zato bomo vedno gledali le v prihodnost.«
»Vse od tedaj ni bilo nobenih dokazov, ali slika še obstaja ali pa je trajno izgubljena. To je bil tako vznemirljiv trenutek, ko sem videla, da se je to slabo dokumentirano in domnevno neizsledljivo delo materializiralo, ko so z nami stopili v stik lastniki slike in sem ugotovila, o kakšnem zakladu govorijo.«
»Leopold Czihaczek ob klavirju je mojstrovina Schielejevega zgodnjega ustvarjanja ... Sedanji lastniki so se strinjali, da bodo sliko dali na razpolago Leopoldovemu muzeju v trajno izposojo. Ko jo očistimo in restavriramo, bomo imeli priložnost, da jo ponudimo na ogled javnosti kot del naše stalne predstavitve Dunaja v prvem desetletju minulega stoletja ter v muzejski edinstveni zbirki Schielejevih slik in risb.«
»Ker je Egon Schiele tretjino svojega precej prekratkega življenja preživel v Tullnu in dve tretjini svojega življenja v Spodnji Avstriji, v sodelovanju z mestom Tulln in spodnjeavstrijskim državnim arhivom pozivamo lokalno prebivalstvo v Tullnu in Klosterneuburgu, da nam posreduje zgodbe in prinese dokumente, ki so se ohranili v njihovih družinah iz obdobja Egona Schieleja.«
»Igranje z bližino, razdaljo, spremstvom in občasnimi dotiki pa razločno odražajo trenutno covidno situacijo v našem prostoru.«
»Ne morem si pomagati, vendar menim, da če ne bi bilo Habitat NYC ReStora, bi ta del umetnostne zgodovine končal na odlagališču, izgubljen za vedno.«